– W pierwszym kwartale 2016 roku Silesia będzie miała nowe, odświeżone oblicze. Do oferty dołączy sporo marek, które dostępne będą wyłącznie u nas. Poszerzeniu ulegnie oferta gastronomiczna oraz usługowa. Wzrośnie także liczba marek luksusowych. Będziemy ich mieć najwięcej wśród śląskich galerii. Przybędzie także butików polskich projektantów. W ofercie pojawi się także sporo popularnych sklepów sieciowych – zapowiada dyrektor Centrum, Piotr Gajda. Ma to być największa, od czasu rozbudowy w 2010 roku, metamorfoza Silesii. Obejmie ona ponad 100 obecnych sklepów.
Zmieni się ich wystrój, niektóre zmienią swoje położenie, inne będą powiększone, ale, co najważniejsze, pojawi się też blisko 40 nowych marek. Część z nich już jest – we wrześniu otworzono Longchamp, salon z francuską marką oferującą eleganckie i cieszące się powodzeniem wśród gwiazd torebki. Zdobią one stylizacje m.in. księżnej Kate, Katie Holmes czy Miley Cyrus.
Zwolenników eleganckiego i wystawnego outfitu zapraszamy też do odwiedzenia Baldinini – włoskiej marki obuwia, również cenionej przez znane osobistości. Zainteresowanie może wzbudzić także Chiara – multibrand z dodatkami m.in. Michaela Korsa czy Moschino.
Ponadto plejadę nowości wzbogaca Gerry Webber, Medicine, Swatch, Minty dot, Esotiq, Femestage by Eva Minge, The North Face oraz Hilfiger Denim.
Nowe salony będą pojawiać się także w najbliższych miesiącach. Wszystko za sprawą rotacji istniejących sklepów, którym kończy się umowa najmu bądź zdecydowano o zakończeniu współpracy.
Stali bywalcy swoich ulubionych sklepów w SCC niech się jednak nie martwią. Nie wszystkie z nich znikną. Większość przejdzie gruntowne metamorfozy oraz zabłyśnie nowym designem wnętrz. Zara, Ecco, Sizeer oraz Apart powiększą swoje lokale.
Już dziś możemy zauważyć znacznie większe powierzchnie Ochnika, CCC, Zebry czy Pizza Hut oraz podziwiać zmianę wystroju w sklepach TOUS, Camel Active, Puma, Salomon, Waldi Time, Centrum Wina, T-Mobile i Jean-Louis David.
Klienci marek takich, jak Bytom, Lacoste, Tatuum czy 4F niebawem zostaną zaproszeni do odwiedzenia salonów w innej lokalizacji. Adresy zmieni w sumie 11 najemców.
Silesia ugości w swoich lokalach marki pochodzące z Francji, Włoch, Niemiec oraz Stanów Zjednoczonych. Polskiego akcentu doda butik tworzony przez duet projektantów BOHOBOCO. Będzie to ich debiut na Śląsku. W Silesii można również zobaczyć kolekcje innych polskich projektantów, takich jak La Mania, Robert Kupisz, Paprocki&Brzozowski, Łukasz Jemioł, Furelle, Bizuu, Minty dot.
Poza tym pojawią się m.in. pierwszy na Śląsku salon amerykańskiej marki Gant, optyczny multibrand Viu Viu z okularami m.in. Prady, Diora, Versace czy Dolce&Gabbana oraz salon z francuską bielizną Chantelle.
Po udanych zakupach warto udać się także do niedawno otwartej restauracji Sztolnia, która znajduje się w pobliżu dawnego szybu kopalnianego. Wzbogaci ona ofertę składającą się obecnie z blisko 30 innych, działających na terenie Silesii sieci restauracji i kawiarni.
Silesia City Center od początku swego istnienia cieszy się sporą popularnością. Co roku odwiedza ją około 14 mln osób z całego kraju.
Modernizacja ma na celu umocnienie pozycji oraz podniesienie konkurencyjności na rynku. Centrum wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom kupujących, otwierając sklepy, które zainteresują zarówno klientów marek luksusowych jak i znanych sieci odzieżowych.
Silesia uruchomiła stronę internetową, na której na bieżąco można śledzić zmiany; www.nowasilesia.pl.
Podjęła również współpracę ze śląską blogerką modową Mirellą Szymoniak, którą można oglądać pod adresem www.silesiamag.pl.
Ewa Pelińska